Uzyskanie prawa do dodatku mieszkaniowego
Wymagane dokumenty:
- Wniosek o przyznanie dodatku mieszkaniowego;
- Zaświadczenie od pracodawcy (dotyczy osób zatrudnionych);
- Dokumenty potwierdzające wysokość ponoszonych w miesiącu poprzedzającym dzień złożenia wniosku wydatków związanych z zajmowaniem lokalu mieszkalnego;
- Zaświadczenie albo oświadczenie o wielkości powierzchni użytkowej, w tym łącznej powierzchni pokoi i kuchni, oraz o wyposażeniu technicznym domu (dotyczy właścicieli domów jednorodzinnych);
Miejsce złożenia dokumentów:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Brzuzem
Pokój nr 3
Opłaty:
Nie podlega opłacie skarbowej.
Termin i sposób załatwienia:
Decyzja administracyjna w sprawie przyznania dodatku mieszkaniowego jest wydawana w ciągu miesiąca od złożenia wniosku.
Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 21 czerwca 2001 r. o dodatkach mieszkaniowych ( Dz.U. 2019 poz. 2133, z 2021 r., poz. 11 z późn. zm. ).
Tryb odwoławczy:
Od decyzji przysługuje odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego we Włocławku w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji, za pośrednictwem organu, który ją wydał.