Aktualności

Wnioski „Dobry Start”

Wnioski „Dobry Start”

Od 1 lipca br., zgodnie z wprowadzonymi zmianami do programu "Dobry start", zmieniły się zasady naboru wniosków o przyznanie jednorazowego wsparcia dla wszystkich uczniów rozpoczynających rok szkolny. Aby otrzymać pomoc należy złożyć wniosek do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, który od roku szkolnego 2021/2022 będzie przyznawał i wypłacał świadczenie. Zgodnie z nowymi zasadami wnioski można składać wyłącznie drogą elektroniczną, a wypłata przyznanego świadczenia będzie odbywać się wyłącznie w formie bezgotówkowej, na wskazane konto bankowe.
Wnioski  drogą online można składać od 1 lipca do 30 listopada przez Portal informacyjno-usługowy Emp@tia na stronie https://empatia.mpips.gov.pl/ , przez bankowość elektroniczną lub portal PUE ZUS. Pomoc oraz szczegółowe informacje można uzyskać bezpośrednio w każdej placówce ZUS.
Ruszyły także mobilne punkty wparcia w wybranych placówkach Poczty Polskiej oraz KRUS, w których możliwe będzie uzyskanie pomocy w złożeniu wniosku drogą elektroniczną. Więcej informacji na stronie www.gov.pl

Wyświetlono: 462

Pobierz PDF